spela kort

Något jag är uppväxt med, är att spela kort. Speciellt tvåmanspassians (stavning !? ) Det är något jag o Jonna, min kära barndomsvän såg våra mammor spela. Samtidigt som dom drack kaffe (vuxet) och pratade om allt mellan himmel o jord (vuxet), själklart slutade dem prata när dem märkte vi tjyvlyssnade ;)

Och när vi var gamla nog att förstå hur man gjorde, ville vi oxå. Kommer ihåg så väl en gång när vi satt i köket. och spelande kort. "Jag känner mig så vuxen när vi sitter så här" sa jag till Jonna som började fnissa HiHi

Spela kort är något jag bara gör med min mamma , i stort sett. Ingen annan vill ju ! Men tvingade Samuel en kväll, och tror nog han tyckte det var lite kul iallafall :)

Alba gjorde då det !! hehe :D


Mina Älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0