Bröllopsdag <3

Tänkte jag skulle lägga upp dagen för två år sen i bilder :)
Dagen började hos frisören :)
1
Samuel fick se mig för första gången, samma för mig..
2
Bröllops foton i kylan.
Att pussas var den bästa posen ;)
Smiiiile
Samuel, Zanna, Kikki (Svägerska) o  Kajsa (syster)
Solen tittade fram
<3
Lite "föräktenskapligt" mys
Jag å Kikki <3
"Damm damm da daaaa damm damm da daaaa"
Kikki får låna buketten, kommer inte ens ihåg det här..
"JAAAAAA" då var man gift :)
Vi glömde visst ringen hihi
Då var man gift :D
Svärmor, Svärfar, Samuel, Zanna, Pappa, Mamma :)
Pappa & Dotter :)
I lobbyn på Grand Hotell
Min fiiiina klänning :)
Långbord med utsikt över slottet :)
Super god mat, vin och huur underbart o mysigt som helst :)
Kan man vara lyckligare ?
Bilder mamma tog i våran svit :)
Del 2 kommer imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Lucia

gud så vackra kort :)

2011-01-10 @ 15:46:38
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: marbie

ååh vilken fin klänning!! Vad kosta den typ? Vart köpte du den?

Jag vill ha en liknande till mitt bröllop fast den ska gå ut vid midjan ist, men den hade jättefin färg och mönstret var jättefint också!



Jaså, men jag tyckte cinderella var skitgulligt namn också! Men då blir hon ju en viking line båt haha :)

Ta massa kort när ni hämtar henne! :)

Kram

2011-01-11 @ 13:58:35
URL: http://www.marbieblogg.se
Postat av: Anna Posh Pooches - Baby Boo Tigger Wilson -

Grattis till brudparet! :D Jättefina bilder!

2011-01-12 @ 20:06:47
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0