Alba har blivit en stor tjej !!

Vi har bytt foder till Alba, och det var tydligen ett smart drag, för nu väger hon plötsligt 1409 !! Stor tjej :)

Hon har inte ökat så mycket i vikt senaste tiden, nästan stått still på drygt 1,3kg Så det kändes skönt att hon gick upp 70g på bara några dagar! Märks att hon äter mera oxå, Super bra !! :D :D

Idag är jag på jobbet och syrran o hennes kompis är hemma med lilltjejen. Kajsa kom och la sig hos mig i morse, när Samuel gått till jobbet. Så tog denna bild nu på morgonen :



Sötisar !!

Bjuder på lite bilder från igår oxå. Mys.



Hon är så söt jag dööööör !!



Mina favoriter ! <3




Är glad idag, ingen speciell anledning ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0