Nytt sovrum

För ett litet tag sen tröttnade jag TOTALT på vårt sovrum. Tycker inte riktigt om planlösningen och man kan inte ja gardiner ! Dumma snetak. Och jag har helt enkelt tröttnat på våran MALM säng. Tycker väl den tappat sin grej när vi inte kan använda huvudgaveln. Så jag sålde den !

Nu ahr vi legat på golvet i några veckor. Jobbig då madrasserna glider isär *grrr* Alba tycker dock om det. så kan hon ju busa i sängen hur mycket hon vill !!

Nu i helgen, eller efter helgen rättare sagt ska vi till ikea o köpa säng !!!! Har inte riktigt än bestämt vilken det blir. Men vill ah en vit säng. Tror jag. Tråkiga är att bilderna på Ikeas hemsida ser så tråkiga ut.

Men dom här spanar jag på..


Är det någon som är snygg tycker ni ? :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Eftersom vi ska (högst troligt) köpa den översta sängen så tycker jag den är fin! :D Men alla utom den med ställningen tycker jag är riktigt fina, de är dessa som vi också väljer mellan. Också tröttnat på Malm...Ska bli spännande och se vilken det blir.

2010-10-04 @ 13:34:23
Postat av: Bina

Första sängen va snygg.

Den man har sänghimmel är ju fräck, men då tycker jag man ska ha högt i taket =)

Kanske ni har?

2010-10-05 @ 08:43:53
URL: http://binalakritz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0