Mysa e mysigt

Snälla, otroligt snälla Jenny har haft mina små tjejer när jag jobbat på fm. Hade fått ett så jätte bra Schema så någon alltid skulle vara hemma, men sen ändrades Samuels jobb.. Surt. Men tack o lov går det alltid att lösa.

Men på Fredag ska jag ha underbara lilla Liia på besök, Jennys hund, hon är lika gammal som Vera. Suuuper söt !

Så här utslagna har hundarna vart i alla fall. Igår sov dem HELA dagen. Och Vera sov HELA natten utan att vakna. Otroligt må jag säga.



Varma ;)



Goosen ! Får bli inköp av vit filt att ha när man sak fota henne i soffan ;)



Så sover dem väldigt ofta. Gulligt så man dör :D


Kommentarer
Postat av: Annette

Ahhh,, de ser ut att trivas otroligt bra tillsamman, skönt. De e helt underbara att titta på.

2011-02-16 @ 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0