Duktiga tjejen

Idag har tjejen vart så duktig. Hon har både kissat o bajsat ute. Inte inne en endaste gång. Så duktig! Sen är jag så glad hon är så trygg o självständig. Hon kan springa iväg o leka själv i hallen. Hon behöver inte vara med mig hela tiden.
Fast ibland får hon rycket o blir Jätte busig. Så är hon så söt så att man dör!!


Lilla Lilla underbara tjej !!
Idag fick jag hem två små tröjor till henne. Hon var så söt i den ena!! Lite ovan i början, men sen inga problem. Blir så skönt att ha för henne på kvällarna så det blir lite kallare.


Den andra, i S får vänta ett tag. För den var väääldigt för stor.
Lägger upp bilder på henne sen i hoddien :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Zanna! Nej absolut inget negativt eller jobbigt att ha två eller tre, men sedan tror jag inte man ska ha för många för att man ska hinna ge alla kärlek och tid, viktigt att alla får uppmärksamhet!



Njut nu av din tid med valpen alt går så himla fort, och det är en underbar tid :)

2010-08-16 @ 21:11:48
Postat av: Posh Pooches

Vad kul att den lilla tröjan passade! Visst är den underbart söt? Ser fram emot bilder :)

2010-08-17 @ 09:52:32
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0