Svärmor är här

Hello :)

Denna vecka är Åsa här, även känd som mamma, svärmor och farmor.

Igår var vi ute hela dagen i kylan. Alba gick inte mycket utan åkte lite väska, och satt inför min jacka o värmde mig. Följde till o med in på systemet hihi Bus !!

Idag är Alba hemma med Farmor o myser. Jag sitter på jobbet :( Kallt är det oxå ! blir tee snart.

Här kommer en liten bild på älsklingen o mig <3



Det var då roligt igår, för Alba sover alltid i sängen med oss. Gärna mellan oss. Och igår kväll så började Samuel snarka lite. Och då kan jag inte somna. Så jag petade lite på honom, och då slutade han.

I samma veva börjar Alba att snaka ! Helt himla sjukt. Fick jag peta på henne oxå. Sen kunde vi alla somna lyckliga o belåtna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0