1230

Hej allihopa !

Nu väger min lilla skrutt 1230 g !! hon är så stor min lilla tjej. Mitt Charmtroll. Har massor av fina bilder på min kamera. Måste lägga in dem på datorn, se om jag orkar i kväll :)

En rolig grej hände igår kväll. Samuels ryggsäck som stod så fint öppen på golvet. När han då åkte för att möta mig på jobbet, passade hon på att hoppa in i ryggsäcken och ta hans gainomax (tom tack o lov) hon ÄLSKAR kartong och papper och lukt av "mat".
När vi kom hem såg jag att dörren till badrume stod på glänt. Öppnade dörren och såg att det låg papper i hela badrumet, hon hade då slitit sönder hela katongen och tryckt in sitt huvud i den antar jag. För hon hade gaionmax rester på hela huvudet. Hihi. Luktade gott däremot ;)

Hon är så söt på morgonen, och hon gör det väldigt svårt för mig att komma upp. Hon sover på mig, gärna med huvudet på min hals. Såååå söt !!



Typ när hon ligger så här !! SÅÅÅÅÅ underbart !!



Detta är val kanske mindre charmigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0