Dagismamma

Jag har nyss vart och lämnat Alba hos dag mamma Mia, andra dagen hon är där idag och är så roligt atts e hur glad hon blir när hon ser Mia !!

Igår när jag hämtade henne så klagade Mia på Albas fisar Jag skrattade bort det lote, tills jag satt på bussen o han la av en ! Blä vad det luktade, pinsamt ! Hoppas ingen trodde det var jag ;)

Men hon var glad när jag lämnade henne - Bra betyg Mia ;) Och tack för hjälpen !




Idag på bussen



Bilderna var inte dem bästa hehe, Tog några när vi var ute men dom blev så suddiga :(

Förövrigt är det SÅ mysigt med tidig morgon. Älskar att är mörkt och tyst ute. Mys.


Gällande säng, tror jag nog att det blir Hemnes sängen :) Första gången jag såg den (visserligen i svart) så blev jag jätte kär. Tycker den är mycket snyggare i verkligheten. Ser så tråkigt ut på bilden. Men vi får se vad det blir på Måndag.

Kram på er !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack söta du :) vilka gulliga bilder och fint Alba utvecklas. Vad skoj! Vilken söt sele, var är den köpt?

2010-10-06 @ 14:35:59
URL: http://babylily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0